poniedziałek, 30 stycznia 2017




"Jestem wdzięczna za to co mam.

Jasne, że zawsze można mieć więcej,


ale prawdziwą, czystą, radosną radość daje to,


że umiem dzisiaj zachwycić się tym, co mam 


i dziękuję za to"



Zachwyciłam się dzisiejszym zachodem słońca. Tym, że było jasno, kiedy wyszłam z pracy.


Nie zachwyciłam się natomiast dzisiejszym zebraniem w szkole, tym razem gimnazjalnej. Trzy godziny! Czemu zapisywałam się do Rady Rodziców? W szkole jest problem z nauczycielką dwóch przedmiotów, która jest na zastępstwie i w zasadzie nie można tego problemu rozwiązać. Dyrektor nie może nic zrobić, bo boi się o posądzenie o mobbing, rodzice też nie mogą nic zrobić, bo rozmawiali wielokrotnie z nauczycielką, ale nic się nie zmieniło. Pracując kiedyś w edukacji, obecnie coraz bardziej mam jej dość.

"Nie przejmuj się porażkami. Przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz