czwartek, 21 grudnia 2017


Dziś najdłuższa noc w roku, ale już niedługo o 7:55 wstanie nowe słońce! I dni będą coraz dłuższe :). Światło zwycięża ciemność - to nam daje nadzieję i nową energię do działania. Rano natchnęło mnie i napisałam na FB:


 "Dziś Szczodre Gody - umiera stare słońce, aby odrodzić się z nową energią i nadzieją. Czas na pożegnanie się ze starym, niepotrzebnym i niechcianym i rozpoczęcie nowego, "odrodzenie się". Teraz wszechświat nam sprzyja i wzmocni wszystko, o czym będziemy myśleć i co będziemy manifestować. Od jutra dni będą dłuższe!!!  Życzę wszystkim dużo pozytywnej energii i spełnienia marzeń, na których planowanie teraz właśnie jest idealny czas!"

Dziś był krótki dzień, choć w pracy bardzo długi, bo dużo pracy na ostatnią chwilę (nie z mojej winy), ale pomimo tego wystarczyło mi energii, żeby potem w domu pogotować wolno bigos i przyrządzić niesamowite sosy do śledzi, tzn. jeden pomidorowo-śliwkowo-pomarańczowy z czosnkiem i imbirem na słodko-kwaśno-ostro i słono oraz zalewę olejową pełną ziół i czosnku. Zapach wydobywający się z wielkiego garnka z kapustą tak bardzo przypomina mi przygotowania do świąt z czasów dzieciństwa. To jest niesamowite! Potem okadziłam całe mieszkanie białą szałwią, aby je oczyścić ze starej, negatywnej energii i zarazków chorobotwórczych i usiadłam sobie do modlitwy i medytacji. 

Ach, mogłabym być białą wiedźmą - tak dobrze mi blisko natury oraz żywiołów i tak bardzo za nią tęsknię siedząc osiem godzin w zamkniętym, nienaturalnym pomieszczeniu. Od kilku dni robię różne naturalne specyfiki dla rodzinki na katary, bóle gardła i ogólne rozbicie i widzę, że działają :).   

Dzisiaj tato wrócił ze szpitala do domu, a Girish - nasz indyjsko-angielski kolega podarował mi piękną kartkę świąteczną. Wczoraj była szkolna wigilia u Zuzi, którą przygotowywała jej klasa, więc musieliśmy być :). Poznaliśmy rodziców jednej z jej przyjaciółek z klasy, bardzo mili ludzie, zaprosili Zuzię oficjalnie na Sylwestra do Hani. Natalia też gdzieś wybywa, więc najprawdopodobniej będziemy sami. Czyżby nadeszły już te czasy??? ;).

Znalezione obrazy dla zapytania słońce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz