środa, 1 listopada 2017

Znalezione obrazy dla zapytania mgławica duszy
Poświatowska, jej wiersze i życie, Janusz Radek i jego nieziemski głos, nastrojowa nostalgiczna muzyka, słowiańskie "Dziady", dusze przodków, Mgławica Duszy (i obok Serca!), która nagle pojawiła mi się na ekranie powitalnym laptopa, rodzice, choroba, starość, wcześniejsza ciemność przez zmianę czasu, dzieci przebrane na Halloween pod blokiem, ćwiczenia na wzmacnianie kręgosłupa, "Dom Augusty", przemijanie, śmierć, literatura, miłość..... To we mnie wybrzmiewa przez ostatnie dni (kolejność bez znaczenia).

zawołaj mnie po imieniu
a przyjdę
duszo moja
zawołaj mnie po imieniu
nie pytaj
czy imię moje jest imieniem
przelotnego ptaka
czy krzewu
który w ziemię wrasta
i barwi niebo
kolorem krwi
i nie pytaj
jak mi na imię
ja sama nie wiem
szukam
szukam mojego imienia
i wiem że jeśli je posłyszę
to przyjdę
choćby z dna piekieł
uklęknę przed tobą
i w twoje ręce
moją głowę umęczoną złożę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz