czwartek, 16 listopada 2017

Frustracja, zmęczenie, awaria samochodu, godziny spędzane w korkach, problemy w szkole, zimno, to że dzieci mają mało wspólnego z rodzicami i wszystko jest na nie, to że nauczyciele nie uczą zgodnie z tym, jak uczy się mózg - wiem, że to nic w porównaniu z sytuacją w krajach nękanych wojną czy z sytuacją uchodźców, ale jednak mnie dopada.... Może ten zbliżający się nów potęguje ujawnianie się ciemnych stron charakteru ;).

W Wielkiej Księdze Radości Dalajlamy i Desmonda Tutu - dwóch wielkich duchowych przywódców i noblistów - ten pierwszy mówi o przekuwaniu negatywnych doświadczeń w pozytywne i "odpuszczenie sobie" tego, czego nie da się zmienić. Uczę się tego. Wiem, że te codzienne problemy tak naprawdę są błahe, mam tego świadomość, ale jednak ich kumulacja mi nie służy. 
Znalezione obrazy dla zapytania wielka księga radości
Polecam ćwiczenia pod nazwą "Taniec smoka" - pobudzają, wspomagają przepływ życiowej energii i wyzwalają wiele endorfin. Żeby tylko mieć możliwość ich robienia wtedy, kiedy jest światło dzienne i słońce, tak jak dzisiaj. Otworzyłam w pracy okno, wystawiłam twarz do okna i wygrzewałam się w tym słońcu. Cudna chwila! Pan z Assistance też był miły, choć już się trzęsłam z zimna czekając pół godziny na niego - dzwoniąc po pomoc podałam swój telefon, a jemu nikt go nie przekazał. Pomimo tego bardzo doceniłam to, że mam takie ubezpieczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz