środa, 7 czerwca 2017

Zawsze się niesamowicie wzruszam na wszelkich występach, w których biorą udział moje dzieci. Dzisiaj Zuzia i wszyscy inni uczestnicy zajęć tanecznych mieli wielki pokaz na scenie w Imparcie. Jako pierwsze występowały maluszki, a ja od razu przypomniałam sobie, jak Zuzia była malutka i też chodziła na tańce. Wtedy ogólnie chciałam, żeby jak najszybciej urosła, a teraz bardzo chciałabym cofnąć czas i w pełni delektować się jej kilkoma latkami. To były cudowne lata, choć wtedy nie zawsze tak myślałam. Byłam też pełna szacunku dla Pań instruktorek, bo wiem, ile serca, energii i czasu trzeba poświęcić na przygotowanie dzieci, ale potem satysfakcja jest nieziemska. 

Grupa Zuzi tańczyła hip-hopa i disco. Po wielkim grand finale był tort i krótkie pogaduchy ze znajomymi mamami - bardzo lubię tę wspólnotę rodziców :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz