środa, 20 lutego 2019

Related imageJak  ja mogłam zapomnieć napisać wczoraj o tej pięknej Superpełni! Czy widzieliście ten cudowny księżyc? Świecił jak wielki lampion i mogłabym się w niego wpatrywać i wpatrywać :). Był ogromny i bardzo jasny, a przesuwające się chmury dodawały mu tajemniczości i majestatu ;-). Ach, co to był za spektakl! :-). Jechałam samochodem na Zumbę i się w niego wgapiałam - dobrze, że był mały ruch :). Wyczytałam teraz, że świecił on najjaśniej w całym roku i że taką pełnię nazywa się "Śnieżnym Księżycem". 

agnieszkamaciag

Czy udało się Wam zobaczyć dzisiaj księżyc? Jest niesamowity!!!! 🙌 Jest pełnia, bardzo wyjątkowa, tak zwany super księżyc. Księżyc wydaje się teraz większy niż normalnie. Dlatego nasze dzisiejsze szanse na rozwój są podwojone. 🙏💟 Tego wieczora, podczas medytacji możesz manifestować swoje cele. Ponieważ jest to super księżyc, mamy większe możliwości, aby osiągnąć, sfinalizować i przedstawić wszystko w znacznie szerszy sposób. Wskazane są wszelkie wizje, marzenia oraz twórcze idee, które mają teraz szanse łatwiej się zamanifestować. Stwórz przejrzysty plan działania, aby urzeczywistnić swoje marzenia i pomysły. Dzisiaj może być idealny wieczór na zjednoczenie niewidzialnego świata idei i marzeń ze światem materii, praktyczności i logiki. Powodzenia ❤️🙌❤️❤️❤️❤️❤️🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz