czwartek, 22 marca 2018


"Wszechświat bezustannie obdarza Cię małymi i wielkimi darami. Kiedy ktoś proponuje Ci pomoc, kupuje lunch czy wręcza prezent, wyciągnij ręce i przyjmij to. Im częściej przyjmujesz błogosławieństwa, tym silniej przepływa przez Ciebie energia wszechświata. Kiedy odrzucasz oferowaną pomoc, zamykasz drzwi przed obfitością.

Dzisiaj otwórz się na wszelkie dary, które otrzymasz i przyjmij strumień energii wszechświata. Pozwól by Ci pomagano, by Cię kochano i rozpieszczano - pozwól sobie na przyjmowanie."  

Tak, te błogosławieństwa bardzo pomagają mi przetrwać ten trudny okres po tragicznym wypadku w pracy.

Dziękuję z całego serca za wszystkie dobre życzenia z bliska i daleka, kwiaty, czekoladki i "Sto lat" odśpiewane męskim chórem w pracy, bardzo miłe słowa od amerykańskiej części naszego zespołu,  listy Haśki Poświatowskiej, niespodzianki i piękne kartki oraz to, co poniżej na zdjęciu :-). Ten piękny wisiorek przyszedł dziś pocztą do pracy, byłam pewna, że to służbowe i bardzo się zastanawiałam od kogo i co to jest. A to moja bratowa tak to sprytnie zakamuflowała;-).

Małgorzata Musierowicz wydała następną książkę! Jak ja mogłam o tym nie wiedzieć??? Za to moja "światowa" starsza córeczka to zauważyła i po konsultacji z tatusiem nabyła tę cudowną książkę, po czym napisała w niej najpiękniejszą dedykację dla mnie ever! Chyba z tego prezentu cieszę się najbardziej! Moje wzruszenie nie znało granic:-).
"Przyjmuję wszelkie błogosławieństwa, jakie przynosi mi życie. Mogę bezpiecznie przyjmować i jestem gotowy na przyjęcie daru miłości wszechświata" :-)

                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz