niedziela, 12 stycznia 2020


Teraz dopływają do mnie esencje życia od wszystkich Żywiołów Natury i mój organizm jest zawsze zdrowy, zgodnie z Boskim Planem Rozwoju mojej Duszy.
Teraz i zawsze Serce moje i Serce mojej bratniej Duszy wypełnia BOSKOŚĆ, zgodnie z Boskim Planem Rozwoju mojej Duszy.
Teraz zasługuję na dary obfitości z Nieba i zawsze je wszystkie przyjmuję do swojego Serca i do swojej ścieżki życia, zgodnie z Boskim Planem Rozwoju mojej Duszy.
Teraz i zawsze jestem w 100% sobą i mój umysł jest wolny od wszelkich oddziaływań dusz ludzi, bytów i Istot, zgodnie z Boskim Planem Rozwoju mojej Duszy.
Teraz i zawsze Serce moje i Serce moich córek wypełnia BOSKOŚĆ, zgodnie z Boskim Planem Rozwoju mojej Duszy.
Teraz i zawsze jestem przy ŹRÓDLE ŻYCIA i MIŁOŚCI, zgodnie z Boskim Planem Rozwoju mojej Duszy.
Teraz i zawsze realizuję zadania swojej Duszy zgodnie z Boskim Planem Rozwoju mojej Duszy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz